وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

پست های اینستاگرام

مرتضی پاشایی:

لام به خانواده خاص - دوستان عزیزم ... به درخواست خیلی از دوستان و رفقای خوبم و هواداران مرتضی جونم میخوام بخشی از علایق مرتضی رو براتون بگم ..
غذای مورد علاقه مرتضی :چلو کباب کوبیده و قورمه سبزی رنگ مورد علاقه : زرد طلایی تنقلات مورد علاقه : لواشک میوه مورد علاقه : سیب سرخ فیلم ها و سریال های مورد علاقه: فیلم سینمایی پدر خوانده - سریال های مهران مدیری - هنرمندان مورد علاقه: باب مارلی - الویس پریسلی- مایکل جکسون ادکلن مورد علاقه : one million خودرو مورد علاقه : لکسوس rx350 کتاب مورد علاقه : کتاب های آنتونی رابینز - کتاب راز - موفقیت تفریح مورد علاقه : تخته نرد - ایکس باکس بازی فوتبال که تبحر فوق العاده ای هم داشت طوری که من ندیدم هیچ کس بتونه ببره مرتضی رو

 

محمود گل محمدی:

این پست فقط برای طرفداری مرتضی خانواده خاص هستش m♥pM♥kM♥gh این هم یه عکس قدیمی که هیج جا ندیدید 
هرشب تو رویای خودم آغوش تو تن میکنم 
آینده این خونه رو با شمع روشن میکنم 
خیلی دلم برات تنگ شده مرتضی اخه هفتاد2روزه نیستی پیشمون 
پ.ن:خیلی دلم میخواست یه شعر زیره این عکس قشنگ باشه اما شاعرن دیگه سرشون شلوغ نرسیدن شعر برسونن حق میدم بهشون دوستتون دارم کپی با تگ برای شادی روحش فاتحه مع اصلوات

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.