وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

خودکشی دختر شیرازی

خودکشی دختر در شیراز خودکشی دختری در شیراز دختری در شیراز خود را دار زد دار زدن زن در چمران شیراز خودکشی زن تو بلوار چمران شیراز دختری که درپل چمران خودش دار زده خودکشی در چمران شیراز دار زدن دختر شیرازی خودکشی دختر قضیه خودکشی پل چمران شیراز دار زدن دختر در چمران شیراز دار اویختن دختر چمران شیراز خودکوشی دختردرشیرازازروی پل خودکشی دختری در شیراز از پل چمران خودکشی دختری در شیراز روز شنبه خودکشی دختر 18ساله شیراز دانلود فیلم دختری که درشیراز زیرپل چمرا خودس وبه دارزده حلق اویز شدن دختر دربلوار چمران شیراز خودکشی دختر شیرازی دیروز دحتری شیرازی روی پل چمران اسفند 93 دختر خودکشی پل معالی آباد عکس دختری که درشیراز پل چمران خودش دارزد خودکشی چمران شیراز خودکشی دختر شیرازی روی پل شهیدچمران خودکشی دختر شیرازی اسفند 93 خودکشی دختر شیرازی خودکشی در چمران



دادگستری استان فارس این شایعه و جزئیات آن را تکذیب نمود


خودکشی دختر 18 ساله در شیراز

متن و پاسخ شایعه


متن شایعه

 

" باز هم خیانت 

2
روز پیش در روز بارانیه شیراز دختر 18 ساله ای خودش را از روی پل شهید چمران شیراز به دار آویخت 

علت خودکشی:صبح روز شنبه در وقتی دختر به خانه برمیگردد صحنه ای میبیند که باعث خودکشی دختر میشود،دختر وقتی در اتاق را باز میکند میبیند که دوست پسرش با خواهرش روی تخت درحال (...) هستن و دختر در ساعت 11 صبح روز شنبه خود را از پل آویزان میکند و در جا گردن او میشکند و پسر در اوج پستی هردو خواهر را از باکرگی درآورده بود.از آنجا که پدر پسر قاضی و معاون دادستان است پسر در حبس خانگی به سر میبرد و از اطلاع رسانی عمومی جلوگیری کردن،دختر متولد 1373/8/27 میباشد 

روحش شاد"

 



پاسخ شایعه


1. با بررسی تصاویر مشخص می شود این مکان نه تنها پل شهید چمران شیراز نیست ، بلکه در شهر شیراز نیز قرار ندارد !

2. جزئیات تصاویر نشانگر این است که به ایام فعلی که شایعه به آن اشاره دارد مربوط نیست !

3. دادگستری استان فارس این شایعه و جزئیات آن را تکذیب نموده است .

4. در این اطلاعیه آمده است : تصاویر و اخبار منتشره اخیر در فضای مجازی با هدف تخریب دستگاه ها، نهادها و شخصیت های حقوقی انتشار یافته و کذب می باشد .

5. دستورات قضایی لازم در خصوص شناسایی عوامل انتشار این شایعه صادر شده و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شیراز و پلیس فتا اقدامات اولیه صورت پذیرفته است .

6. دستگاه قضایی هشدار داده تمامی این موارد را تحت نظر داشته و با منتشرکنندگان اینگونه شایعات مطابق قانون برخورد خواهد کرد.



منبع : شایعات