وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

می خواهم مال من باشی...

 

 

بودنت را میخواهم ، این که باشی ،

 

 

 

 

اینکه همیشه مال خودم باشی ،

 

 

 

 

نه اینکه رهگذری باشی و مدتی در قلبم باشی

 

 

 

 

مرا به خودت وابسته کنی و بعد مثل

 

 

 

یک بازیچه کهنه رهایم کنی

 

 

 


گفتم که قلبم مال تو است ،

 

 

 

 

نگفتم که هر کاری دوست داری با آن کن!

 

 

 

گفتم تو مال منی ، نه اینکه همزمان با

 

 

 

هر غریبه ای که دوست داری باش…

 

 

 


گفتم با وفا باش ، نه اینکه در این دو

 

 

 

روز دنیا ، تنها یک روزش را در کنارم باش!

 

 

 

 

نمیخواهم خاطره شوم و بعد فراموش ،

 

 

 

 

بیا و از آب چشمه دلتنگی هایم بنوش

 

 

 

تا بفهمی چه حالی ام ،

 

 

 

تا بفهمی خیره به چه راهی ام …

 

 


دائم نگاهم به آمدن تو است ، اینکه مال من

 

 

 

 

باشی و خیالم راحت ، اینکه همیشه

 

 

 

 

خورشید عشق در قلبمان بتابد

 

 

 


نمیخواهم در حسرت داشتنت بمانم ،

 

 

 

نمیخواهم آرزوی دست نیافتنی زندگی ام شوی ،

 

 

 

 

غرورت را زیر پا بگذار  تا من برایت دنیا را

 

 

 

 

زیر پا بگذارم ، با من باش تا من تا ابد مال تو

 

 

 

 

باشم ، وفادار باش تا آنقدر بمانم

 

 

 

 

تا بفهمی عشق چیست!

 

 

 


نمیخواهم کسی باشم که لحظه ای به

 

 

 

زندگی ات می آید و بعد فراموش میشود،

 

 

 

 

نمیخواهم کسی باشم که گهگاهی یادش

 

 

 

میکنی ، گهگاهی به عکسهایش نگاه میکنی ،

 

 

 

گهگاهی به حرفهایش فکر میکنی تا روزی

 

 

 

که حتی اسم او را نیز دیگر به یاد نمی آوری

 

 

 


نمیخواهم امروز عشق تو باشم و فردا

 

 

 

هیچ جایی در قلبت نداشته باشم….

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.