وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

اس ام اس های جدید عذرخواهی عاشقانه


   
اس ام اس جدید عذرخواهی عاشقانه معذرت
 
آدمها آنقدر زود عوض می شوند …
آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی
و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است …
 
 
 
 
ازت معذرت میخوام عزیز ترینم چقدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است.. مثه همین بارانِ بی سوال ؛ که هی میبارد..!
 
اس ام اس جدید عذرخواهی عاشقانه معذرت
 
یاد اون روزم که به جرم عاشقی,اعتماد و التماسش; لقب فاحشگیم دادند
 
خدایا...
 
حالا که به التماس بخشایش افتاده تو بگو به جرم عشق باز هم اعتماد کنم؟؟؟؟؟
 
 
 
 هر گز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هر گز نمی گیرد کسی در قلب
 
من جای تو را
 
عزیزم
 
 
اس ام اس جدید عذرخواهی عاشقانه معذرت
 
نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو
 
 دلیل آن شدی عزیزکم
 
 
 
 
تو
 همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
من
همه، محو تماشای نگاهت ...
 
اس ام اس جدید عذرخواهی عاشقانه معذرت
 
 
 
لتنگ تو امروز شدم تا فردا…
فردا شد و باز هم تو گفتی فردا…
امروز دلم مانده و یه دنیا حرف…
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا!!!
 
 
اس ام اس جدید عذرخواهی عاشقانه معذرت
 
 
باران را دوست دارم
در مرداد چشم هایم!
وقتی خورشید عشق تو
گونه هایم را
           خیس می کند!
 هر چقدر هم
  پرنده ی بدی باشم
فرشته ی خرداد ماه
فصل درو را
     تغییر نخواهد داد.
 
 

اس ام اس جدید عذرخواهی عاشقانه معذرت
عشق یعنی طوری نگاهت میکنم
 
که انگار تنها آدم دنیایی …
 
 
اس ام اس جدید عذرخواهی عاشقانه معذرت
 
غرور هدیه شیطان است و عشق هدیه خداوند.
 
ما هدیه شیطان را به هم میدهیم ولی هدیه خدا را از یکدیگر پنهان میکنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.