وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

آنچه بچه ی سه ساله فهمید اما مسئولان جمهوری اسلامی نفهمیدند

از بیمارستان که می آمدیم حالم خیلی بد بود

به شدت مریض بودم و هستم،آشپزخانه تعطیل ، همه هم گرسنه . به همین خاطر قاعده ی هیچی غذای خونه نمیشه را زیرپا گذاشتیم و رفتیم از جای مطمئن غذا بخریم ببریم خونه

طه گفت:نوشابه میخوام

گفتیم نمیشه

گفت:چرا؟

گفتم : نوشابه ی این مغازه اسرائیلیه،ما نوشابه ی اسرائیلی نمیخوریم(دلیلش را هم توضیح دادم)

با تعجب و خیلی جدی پرسید: مامان اینجا ایرانه؟؟؟؟

گفتم :بله

گفت: اگه اینجا ایرانه پس نوشابه آمریکایی(فرقی بین آمریکا و اسرائیل نمی گذارد) توی ایران چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟

ینی با اون حال داغونم اینقدر ذوق کردم که حد و اندازه نداره. گفتم آخ مادر حرف دل همه ی ماها را زدی . ماهم یک عمره داریم میگیم اما کو گوش شنوااااا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.