وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

ما یه خونواده ایم...

سلام

راستش بعد رفتنش سکوت گرفتم.

ب خودم گفتم :هیس...!

نرفته...!

خیلی وقته دیگه نمیتونم بی تفاوت بیام تو وب،خاطره ی چیزایی زنده میشه که در اخر خیسی چشمامو ب دنبال داره!

چیزی که مرتضی دوست نداره...!

خونواده مرتضی نرفته!

اگه بتونید یادو خاطره شو تا ابد تو دلای خوشگلتون نگه دارید...

اگه بتونید هر موقع آهنگ جدید اومد سری ب آهنگاش بزنیدو ب بقیه پیشنهاد بدید...

اگه بتونید یادتون نره این وب و مرتضی رو...

بچه ها نشه یه روزی ک سنگ قبر عشقمون خاک بگیره و تعداد هدیه هاش (فاتحه ) کم شه!!!

همیشه میگفتم نظرسنجیه و حواستون باشه!

الان میگم نظرسنجی ابدیه و توروخدا حواستون باشه!

من سکوت کردم

تا ته این دنیا برمم نمیتونم قبول کنم ک دیگه نیست...

مگه میشه؟

اینا خصوصیات یه اسطورس

این  جملات سوالی...

مگه میشه رفته باشه؟

خلاصه که خدا بیشتر ما صداشو دوست داشت...

مام ب مرتضی میپیوندیم...

ب قول مهدی:

مرتضی زود پرید...

آغازش مبارک...

شبتون پر از یاد مرتضی

شب بخیر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.