وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

اس ام اس غم انگیز

 معنای شکست می شوی بعد از من
سروی که نشست ، می شوی بعد از من
من زنده به گور می شوم بعد از تو
تو مرده پرست می شوی بعد از من

 *
 هرگز وقتت رو برای کسی که حاضر نیست وقتشو برای تو بگذرونه ، نگذار !

 *شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی

 *
 دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست
شکسته باد آن که دلش این چنین می خواست…

 *
 از طرف اونی که تنهاست, تنها اومده, تنها میره, تنهاش میزارن, تنها نمیزاره, تنها یک آرزو داره! اونم اینه که تو تنهاش نزاری. . . .

 *
 بخت اگر از تو جدایم کرده
می گشام گره از بخت ، چه باک
ترسم این عشق سرانجام مرا
بکشد تا به سراپرده خاک


 *
 از طرف اونی که تنهاست, تنها اومده, تنها میره, تنهاش میزارن, تنها نمیزاره, تنها یک آرزو داره! اونم اینه که تو تنهاش نزاری. . . .
 *
 میرم ولی این و بدون / چشم انتظارت میشینم
میرم ولی گریه نکن / نذار از عشقت بمیرم
اگر توو اوج بی کسی / با عکست آروم بگیرم . . .


 *
 دوست دارم دوستم تو باشی / مریض باشم پرستارم تو باشی !

 *
 درویش کوچه های تنهاییم، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست
 *
 تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده باد که چقدر رنگین است 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.