وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

نمایش شارلی ابدو در دو پرده آتش زدن 16 شهر و توهین به پیامبر(ص) در 16 زبان

آتش زدن 16 شهر و توهین به پیامبر(ص) در 16 زباندو روز پس از تظاهرات پاریس، عده‌ای، با شعار مرگ بر شارلی ابدو تظاهرات کردند. فرانسه این عده را سرکوب کرد تا معنی آزادی بیان غرب بهتر درک شود!

صراط: در جریان حادثه تروریستی هفته گذشته پاریس- که در نهایت با مرگ 20 نفر، از جمله دو عامل تروریست پایان یافت- و همچنین روزهای پس از آن، رسانه‌ها و مقامات غربی و حتی رژیم صهیونیستی، سر و صدای «بسیار زیادی» به پا کرده و مردم تحت تاثیر قرار گرفته از تبلیغات سرسام آورشان را، به مشارکت در یک تظاهرات میلیونی در قلب فرانسه کشاندند تا بدین‌ترتیب نشان دهند، مخالف «خشونت» و «تروریسم» و طرفدار «آزادی بیان» هستند.

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت پانزدهم سال 94

فراگیر سال 94مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پذیرش سال 94 تمدید شد
 به گزارش اخبار پیام نورPnuNews.com سازمان سنجش و آموزش کشور مهلت ثبت‌ نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 94 نوبت پانزدهم تا روز چهارشنبه 1 بهمن 93 تمدید کرد.
ثبت نام علاقمندان به شرکت در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همانند سال گذشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانیsanjesh.org انجام خواهد شد.
دواطلبان حداکثر تا 31 شهریور 94 و یا قبل تر باید فارغ التحصیل مقطع کارشناسی شده باشند
منابع و رشته ها : منابع امتحان کارشناسی ارشد فراگیر و کد رشته محل ها در دفترچه منتشر خواهد شد
هزینه ثبت نام : هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم 60 هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی و خرید کارت اعتباری در زمان ثبت نام پرداخت شود.
زمان آزمون : زمان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد روز جمعه 4 اردیبهشت 94 تعیین شده است
نحوه پذیرش : پذیرش براساس ظرفیت است و در هر کد رشته محل20 نفر به شیوه پژوهشی و 40 نفر به شیوه الکترونیکی پذیرفته خواهند شد
داوطلبان در صورت قبولی در آزمون از نیمسال مهر 94 در دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل خواهند داد

دانلود رایگان دفترچه فراگیر سال 94
کلیک کنید
خرید کارت اعتباری
کلیک کنید
ثبت نام فراگیر سال 94
کلیک کنید

تهدید . تطمیع .تخریب

تهدید . تطمیع .تخریب ازشیوه های رایج بدخواهان و کج اندیشان و دور زدن حق خواهان است.

مارا از تهدید نترسانید

مادامیون و جیره خواران منتسب به آنها بدانند اعتراضات صنفی آزادگان در احمدزاده ها و سیدها خلاصه نخواهد شد و این موج بیداری و تظلم خواهی که برانگیخته شده تا ریزش تمامی غاصبان ادامه خواهد داشت و مابه عمد این کارگروه را سازماندهی کردیم که اگر احمدزاده نام هایی را به حاشیه برانند احمدزاده های دیگری از بدنه کارگروه این راه را ادامه دهند . وشما مخالفان هم خوب می دانید که دوستان کارگروه هرگز از حق آزادگان نخواهند گذشت 

تحلیل قثابت ، قشیر و قپیرا ، قهکمت ، قچار

تحلیل قثابت ، قشیر و قپیرا ، قهکمت ، قچار

وضعیت گروه قندی ها در شرایط  فعلی  بسیار مناسب می باشد ، بطوریکه قیمت های کف خود را شکسته اند  و  امکان برگشت روند معاملات در این گروه بسیار زیاد است چرا که معاملات به کمترین سطح ممکن و سطح حمایت اصلی خودشان رسیده اند و سرمایه گذاری به صورت میان مدت  در این گروه مناسب می باشند .

مناسب ترین شرکت های این گروه : قثابت ، قشیر و قپیرا ، قهکمت ، قچار می باشند

  نقطه نطرات خود را با ما در میان بگذارید .

بورس یاب  bursyab@gmail.com

تحلیل های تکنیکال و بنیادی بورس تهران

 

رنگ ها و محیط زندگی

هر یک از رنگ ها ، جلوه و زیبایی خاصی به زندگی بخشیده منشاء برخورداری های روحی و روانی بسیار مهمی برای انسان هستند.

رنگ ها مقدمه ی لذت و موهبت از زندگی هستند و تنوع ایجاد می کنند و روحیه ی کسل و ملول را از بین می برند و روحیه را تعدیل می نمایند. دسته ای از آن ها نیز شخص را آماده ی برقراری یک رابطه ی نزدیک و صمیمانه می سازند. به طوری که بر اثر تجربه ثابت شده که بعضی از رنگ ها ، رفتار و اخلاق فرد را تحت تأثیر قرار می دهند !