وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

رای وحدت‌رویه دیوان عدالت اداری درباره نقل‌وانتقال فرهنگیان

خبرگزاری فرهنگیان:

هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره موضوع نحوه نقل و انتقال فرهنگیان رای وحدت رویه‌ای صادر کرد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس گردش کار این پرونده فردی به موجب دادخواستی اعلام کرده است که در رابطه با موضوع انتقال کارکنان زن آموزش و پرورش به تبع همسر، شعب دیوان عدالت اداری آراء متعارضی صادر کرده‌اند و به همین دلیل رفع تعارض و صدور رأی وحدت رویه را خواستار شده است.

 

فرهنگیان وجهی برای تعرفه های جدید بیمه تکمیلی نمی‌پردازند

خبرگزاری فرهنگیان:

سرپرست شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با بیان اینکه تعرفه های کتاب ارزش نسبی خدمات با توجه به تفاهم با آموزش و پرورش در قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان اجرا می شود گفت: توافقات مالی با آموزش و پرورش انجام شده و بیمه شدگان مبالغ بیشتری نمی پردازند.

تعیین تکلیف استخدام مربیان پیش دبستانی/ منع قانونی برای جذب نیرو نداریم

خبرگزاری فرهنگیان:

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ضمن تاکید بر اینکه منع قانونی در هیچ دستگاهی برای جذب نیرو نداریم، گفت: آموزش و پرورش می‌تواند با توجه به نیازها و منابع مالی که دارد هر زمان اراده کرد نسبت به استخدام و جذب نیرو اقدام کند

بسمه تعالی

مشفق کاشانی هم آسمانی شد.

 

دانی که نو بهار جوانی چه سان گذشت؟

زود آنچنان گذشت،که تیر از کمان گذشت

نیمی به راه عشق و جوانی تمام شد

نیم دگر به غفلت و خواب گران شد

صد آفرین به همت مرغ شکسته بال

کز خویشتن شد و،از آشیان گذشت

افسرده ای که تازه گلی را ز دست داد

داند چها به بلبل بی خانمان گذشت

بنگر به شمع عشق،که در اشک آه او

پروانه بال و پر زد و،آتش به جان گذشت

بشنو درای قافله سالار زندگی

گوید به خواب بودی و این کاروان گذشت

ظالم،اگر به تیغ ستم،خون خلق ریخت

از خون بی گناه،مگر میتوان گذشت؟

(مشفق)بهار زندگیت گر صفا نداشت

شکر خدا که همره باد خزان گذشت

روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.شادی روحش صلوات

اهداف رفتاری

 

اهداف رفتاری دانش: مسجد را به عنوان یک نهاد دینی توصیف می کند. فهمیدن: خلاصه ای از درس بیان می کند. به کار بستن: از فعالیت های متنوع در نسجد استفاده ی بهینه می کند. (حضور و شرکت در نهاد مسجد) ارتباط با خلق تجزیه و تحلیل: فعالیت هایی که در مسجد انجام می گیرد را از سایر فعالیت ها تفکیک می کند. ترکیب: با توجه به متن درس و سخنان معلم نتیجه می گیرد مسجد فقط محل برگزاری نماز نیست.  ارزشیابی: درباره ی تاثیر مشارکت مردم و رونق و فعالیت مسجد قضاوت می کند. عاطفی: درک و فهم: فعالیت های مختلف در نسحد را نام می برد.  پاسخ دادن:به سوالات مختلف در کلاس پاسخ مناسب می دهد.  ارزش گزاری: در فعالیت های گروهی با علاقه  و رغبت شرکت می کند. سازماندهی ارزش ها: برای بالا بردن سطح کیفی مسجد راهکار ارائه می دهد. روانی -

حرکتی: مشاهده و تقلید:متن درس را مانند معلم می خواند. 

 

اجرای مستقل:

کلمات جدید درس را مشخص کرده با آن جمله سازی می کند. 

دقت در عمل:

متن درس را با دقت گوش داده خود را به جای نقش ها می گذارد. 

عادی شدن:

برای شرکت در فعالیت های مسجد اقدام می کند.