وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

بهره برداری وکلنگ‌ زنی شش پروژه آب و فاضلاب استان مرکزی با اعتبار 235 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر

   مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی از بهره برداری و کلنگ زنی 6 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 235 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مهندس عبدالرضا خلیلی مدیرعامل این شرکت ضمن تشریح پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در دهه فجر امسال اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه های را 234،980 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به بهره برداری از سه طرح آب رسانی در شهر های تفرش ،فرمهین و کمیجان اظهار داشت:حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب،ساخت 2000 متر مکعب مخزن بتنی،اجرای 3600 متر خط انتقال و 16850 متر شبکه آب رسانی با اعتباری بالغ بر 780،27 میلیون ریال از جمله اقدامات این شرکت در این سه طرح آب رسانی میباشد.

   مهندس خلیلی بهره برداری از شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر تفرش را با اجرای 2700متر شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب 160 فقره انشعاب فاضلاب با اعتباری بالغ بر 5،200 میلیون ریال و همچنین بهره برداری از ساختمان بهره برداری اداره آب و فاضلاب هندودر را با عتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از دیگر طرح ها در این ایام دانست.

  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی،  همچنین افزود: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر نراق با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال همزمان با ایام دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.     

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.