وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

دنیا بچرخ به کام عزیزانم

همیشه دوست داشتم پنجشنبه ها تا ظهر بخوابم هیچ کس بهم زنگ نزنه . اصلا خیلی گذشته انگار از پنجشنبه هایی که تا کله ظهر می خوابیدم بعد بلند می شدم خونه رو جمع و جور می کردم و... الان ترس تموم شدنش رو دارم زود بیدار میشم که بیشتر داشته باشمش.

الی یه خرده خسته است. کارش و سِمَتِش تغییر کرده . کارش خوب خیلی رتبه اش بالا رفته ولی خوب بدیهیه سختی خودش رو داره. خیلی نگرانشم . الی جز شور و هیجان و بگو و بخند و انرژی دادن . الی نیست. و الان الی . الی نیست.

دوست جون . توی خودشه. میگه نه . میگه خوبم . ولی اونی که من دریافت می کنم خوب بودن نیست. بد بودن هم نیست. ولی خیال راحت نمی کنه از خوب بودن اون چه می بینم

جعبه دوست داشتنیهام داره راه خودش رو میره دیروز یه سوئیشرت دیدم خیلی دوستش داشتم فعلا هولدش کردم . یه کیف هم به جعبه دوست داشتنیهام اضافه شد. باشد که بترکد این جعبه دوست داشتنیهام

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.