وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

اس ام اس تنهایی غمگین 93

اس ام اس تنهایی غمگین93


در میان بی کسی هایم انکه تنهایم نگذاشت تنهایی بود
بنازم وفایش را که تنها او وفا کرد
انقدر ماند که تمام زندگیم را فرا گرفت
تنهایی میداند که دیگر هیچکس شریک زندگی من نخواهد شد
 
*اس ام اس تنهایی غمگین جدید ۹۳* 

صدایم میزد گلم
گلی بودم در باغچه دلش
اما او باغبان عاشقی نبود
گاهی سر میزد و دل میبرد
سالها بعد دانستم که من تنها نبودم
او باغبان گل های زیادی بود


 *اس ام اس تنهایی غمگین جدید ۹۳* 

گمان می کردم می اید می ماند و به تنهاییم پایان می دهد
امد رفت و به زندگیم پایان داد
 

*اس ام اس تنهایی غمگین جدید ۹۳*
 
اینجا جاییست که وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل میکنی مردم به جای همدردی برایت پول خرد می اندازند 

*اس ام اس تنهایی غمگین جدید ۹۳* 

تنهایی ریشه گناهان ودرد هاست
چوپان را تنهایی دروغگو کرد
 

*اس ام اس تنهایی غمگین جدید ۹۳* 

کجا میری؟  
 با کی میری؟  
 این چیه پوشیدی؟  
 زود برمیگردیا
تنها که بشی دلت لک میزنه واسه شنیدن این جمله ها



 *اس ام اس تنهایی غمگین جدید ۹۳* 


ازمن خواست حلالش کنم
همان کسی که بابی رحمی محبت هایم راحرام کرده بود
 

*اس ام اس تنهایی غمگین جدید ۹۳* 


اینایی که هنوز فکر میکنن اینجا دنیای مجازیه سخت در اشتباهن
ما دیگه اون بیرون مجازییم
 


*اس ام اس تنهایی غمگین جدید ۹۳* 


از عجایب عشق همین است
تنها همان کسی ارامت میکند که دلت را بدرد اورده

  
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.