وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

آقای حنان لطفا بیش از این با اموال آزادگان مانور نده

نامه  ای به مدیر عامل شرکت احرار مرکزی-رحمان سلطانی

برادر عزیز و ارجمند آقای حنان،سلام علیکم

بر اساس اخبار شنیده شده،حضرتعالی موافقت کرده اید که واحدهای اداری و تجاری مجتمع میلاد  که متعلق به همه آزادگان است را با 10 درصد تخفیف در اختیار آزادگانی قرار دهید که تمکن مالی دارند.

اگر این خبر صحت داشته باشد،نکات ذیل متذکر می گردد.

1- این تصمیم کاملا غیر قانونی است و بی تردید با واکنش های تند آزادگان مواجه خواهد شد و در صورت اجرایی شدن،از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

2-در فروش واحدها باید منافع همه آزادگان لحاظ شده و بعد از طی مراحل و تشریفات قانونی به قیمت کارشناسی و واقعی بفروش رسانده شده و بهای آن بین آزادگان با توجه به نسبت سهامشان توزیع گردد.

3-باید به این واقعیت توجه کرد که بجز تعدادی معدود و انگشت شمار از آزادگان،بقیه تمکن مالی برای خرید این واحدها نداشته،لذا تخفیف 10 درصدی نه تنها خدمت و ایجاد تسهیلات برای آزادگان محسوب نمی شود،بلکه ایجاد نوعی رانت برای سوء استفاده تعدادی سودجو و منفعت طلب است.فرض بگیریم فردی تمکن مالی دارد و مبلغ یک میلیارد تومان از این واحدها را خریداری می کند.بدون هیچگونه زحمتی و به اسم آزادگان یکروزه 100 میلیون تومان به جیب می زند.در حالی که اگر به قیمت واقعی بفروس برسد این 100 میلیون تومان ها به جیب همه آزاده ها می رود نه یکنفر یا چند نفر معدود!

در پایان استدعا دارد در اسرع وقت،نسبت به لغو این تصمیم اقدام و نتیجه به سمع و نظر آزادگان رسانده شود،در غیر اینصورت  جمع کثیری از آزادگان بصورت گروهی نسبت به تنظیم شکوائیه و پیگیری قضایی اقدام خواهند نمود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.