وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

بلان: در مورد غیبت کاوانی و لاوتزی توضیح خواهم خواست

 بلان که تیمش در دیداری دوستانه با اینتر ایتالیا روبه‌رو شده بود، با تک گل یوهان کابای در دقیقه 57 موفق به غلبه بر حریف شد.

بلان: در مورد غیبت کاوانی و لاوتزی توضیح خواهم خواست

Laurent Blanc / Paris-SG.blogfa.com

سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه اعلام کرد از دو بازیکن تیمش به خاطر غیبت در اردوی مغرب توضیح خواهد خواست.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه ، تیم پاریسی دیشب در حالی در یک دیدار تدارکاتی در مغرب برابر تیم اینتر برنده شد که ازکویل لاوتزی و ادینسون کاوانی دو مهاجم آرژانتینی و اروگوئه ای این تیم در این دیدار و کمپ تمرینی در مغرب غیبت غیر موجه داشتند.
 
لوران بلان سرمربی پاریس سن ژرمن با رد احتمال جدایی این دو بازیکن از تیمش گفت :« هر دو دوم ژانویه به تمرینات پاریس سن ژرمن ملحق خواهند شد و من از آن ها در مورد غیبتشان توضیح خواهم خواست. مطمئنا باشگاه نیز در مورد این غیبت ها جریمه تعیین خواهد کرد. ما منتظر آنها هستیم تا در مورد پیشنهادهای سایر باشگاه‌ها با آنها گفت‌وگو کنیم و در نهایت تصمیمی بگیریم که از نظر ورزشی هم برای آنها و هم برای باشگاه خوب باشد.»
 
پاریسی ها شب گذشته توانستند در دیداری دوستانه با نتیجه 1-0 اینتر را شکست بدهند و بلان از نمایش ‏تیمش ابراز خشنودی کرد.‏ ‏"‏‎ ‎ما خیلی خوب کار کردیم. ما دو بار در روز، روی جنبه های فیزیکی و تاکتیکی کار کردیم. این دیدار ‏یک نمایش خوب از جانب تیم ما بود."
 
‎ بلان همچنین از تیاگو موتا، ستاره باتجربه تیمش، حمایت کرد و گفت:" او در بهترین فرمش قرار ندارد اما ‏ما نمایش های فصل قبل او را فراموش نکرده ام. او در دوره دشواری قرار دارد اما تلاش می کند تا به ‏بهترین فرم برگردد. او جایگاه خوبی در تیم پی اس جی دارد."
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.