وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

مسدود شدن ۱۸ روزه مرز ایران و ترکیه صادرکنندگان دو کشور را متضرر کرد

 

فروزان حسین

 

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در گفت‌و‌گو با تسنیم:                                                         

مسدود شدن ۱۸ روزه مرز ایران و ترکیه صادرکنندگان دو کشور را متضرر کرد                            

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: ناهنماهنگی‌های مسئولان پایتخت با مسئولان استانی و منطقه‌ای سبب مسدود شدن ۱۸ روزه مرز ایران و ترکیه و متضرر شدن صادرکنندگان دو کشور شد.

حسین فروزان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به آخرین وضعیت تردد در مرز ایران و ترکیه اشاره و اظهار داشت: هم اکنون مشکلی در تردد بین ایران و ترکیه وجود ندارد.

وی گفت: مشکل پیش آمده در این مرز که منجر به مسدود شدن مرز به مدت 18 روز شد هنوز به طور اساسی حل نشده است بلکه با موافقت‌نامه‌ای به حالت اولیه بازگشته است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو تصریح کرد: از آنجایی که تصمیات حوزه گمرک از مرکز اتخاذ می‌شود و مسئولان استانی و منطقه‌ای در این تصمیمات دخل و تصرفی ندارند سبب بروز مشکلاتی در مناطق مرزی می‌شود.

فروزان بیان کرد: چنانچه استاندار آذربایجان‌غربی در این مورد ورود نمی‌کردند مشکل حل شده کنونی نیز همچنان پا بر جا بود، ما انتظار داریم مسائلی که به سرنوشت استان‌ها ارتباط دارد با مسئولان استانی هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: مسدود شدن مرز ایران و ترکیه سبب بروز مشکلاتی از قبیل متضرر شدن در صادرات دو کشور و به خصوص ایران شد و نیاز است نگاه منطقه‌ای در این موارد تقویت شود و اکنون عوارض چنین تصمیمات ناهماهنگ مردم استان و منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو به آخرین وضعیت فرودگاه ماکو به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای آزمایشی در باند این فرودگاه در اوایل تیر ماه سال 94 اتفاق افتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.