وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در بخش مرکزی خاش اعلام شد

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در بخش مرکزی خاش اعلام شد

محمدامین میربلوچزهی ،خاش - ایرنا - بخشدار مرکزی خاش گفت: به منظور گرامی داشت هفته وحدت ویژه برنامه های متنوعی برای اجرا در این بخش پیش بینی شده است.

 

به گزارش ایرنا مجتبی شجاعی شنبه شب در نشست هماهنگی اجرای برنامه های گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: بر پایی محافل معنوی انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز ملی، برگزاری یادواره شهدای روستایی، گردهمایی علما ،معتمدان و ریش سفیدان شیعه و سنی، گردهمایی بانوان وحدت آفرین با حضور مهمان استانی از برنامه های مهم گرامیداشت هفته وحدت در بخش مرکزی خاش است.

وی افزود: برگزاری مسابقه قوی ترین مردان روستایی، مسابقات فوتسال چهار جانبه بانوان استان با شرکت تیم حجاب بخشداری، صعود تیم کوهنوردی بخشداری به تفتان، فوتسال جام چندجانبه دهیاری ها به میزبانی اسماعیل آباد ، تجلیل از نخبگان و مشاوران جوان، بر پایی ایستگاههای صلواتی با مشارکت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته وحدت است.

بخشدار مرکزی خاش اظهار داشت: برای اجرای برنامه های گرامیداشت هفته وحدت ادارات و نهادهایی مانند تبلیغات اسلامی، صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثار گران، شوراها و دهیاران مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بافت قومی و عشیره ای استان در شهرستان خاش و با محوریت بخش مرکزی ساکن هستند گفت:خوشبختانه به برکت وجود این ظرفیت مهم کمترین تنش ها و آسیبهای وحدت را در این منطقه شاهد بوده ایم.

شجاعی گفت: به فضل پروردگار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعامل اقوام و طوایف و مذاهب مختلف به سمت وحدت بوده و همواره بر اتحاد و انسجام بین اقوام و مذاهب افزوده شده است.

بخش مرکزی خاش با 65 هزار نفر جمعیت دارای 65 دهیاری و افزون بر130 شورای روستایی است.

شهرستان 190 هزار نفری خاش واقع در جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان 124 کیلومتر مرز مشترک با کشور پاکستان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.