وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

اس ام اس های ضد دختر داغ آذر 93

اس ام اس های ضد دختر 93

دختره همش میگه من هرشب برام خواستگار میاد؟؟؟

میخوام تقاضای ویدئو چک بدم!!!

.

.

یه دختر خوب چندتا لایک داره؟

هیچی.!

به دختر خوب که عضو فیس بوک نمی شه..!!!

.

.

با 70 تا از داف های ناز فیسبوک قرار ملاقات داخل کافی شاپ گذاشتم

با 70تا گودزیلا تو کافی شاپ مواجه شدم..!!

دوستان من فریب خورده آواتارم

شما فریب نخورید

.

.

آخرین جمله ی که یه دختر باهاش کلاس میزاره:

موندم بین این همه خواستگار گوجه فروش کدوم رو انتخاب کنم؟؟؟

.

.

دخترا اگه خوابتون نمیبره میتونید بشمارید که:

امروز از صبح تا شب چند رقم آرایش کردید

فک کنم به عدد اووگادرو هم برسید

.

.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


منبع : http://khandefun.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.