وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

مهران حاتمی: به بازی بعد فکر می‌کنیم / از نجابت ما سو استفاده می‌کنند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: برای بازی بعدی و جبران آماده می‌شویم.

 1421393448036_Reza Raghimi-12.jpg

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی پس از شکست تیمش در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر من این باخت تنها یک باخت بود و اتفاق خاصی نیفتاده است و با قدرت برای مرحله بعدی آماده می‌شویم و مطمئنا جبران خواهیم کرد. این پیروزی را به تیم دانشگاه آزاد تبریک می‌گویم. آنها در نیمه نخست خوب کار کردند و توانستند فاصله امتیازی ایجاد کنند. با این حال ما در نیمه دوم خیلی خوب بودیم و بازیکنانم واقعا راضی کننده بودند. از اکنون به فکر بازی بعدی هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم داوری را چطور دیده؟ بیان کرد: من درباره داوری حرفی نمی‌زنم و تنها می‌گویم دانشگاه آزاد 38 ضربه آزاد داشت و ما 18 ضربه. این موضوع و تعداد خطا‌های بازیکنان ما و حریف وضعیت را نشان می‌دهد.

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا انتقادی به تیم داوری ندارد؟ بیان کرد: ما حجب و حیا داریم و چیزی نمی‌گوییم اما همه شلوغ می‌کنند و نتیجه می‌گیرند. به نظر شما انتقاد کردن من و ایجاد حاشیه مناسب است؟ نباید از نجابت ما سواستفاده شود. چون ما انتقاد نمی‌کنیم باید همه چیز به ضرر ما باشد؟ من ورزش را برای ورزش دوست دارم نه برای حاشیه. از حاشیه ورزش هم متنفرم.

او افزود: شما تنها تعداد خطای دو تیم را نگاه کنید متوجه همه چیز می‌شوید. نکته جالب توجه اینجا است که ما در نصف مسابقه دفاع زون (منطقه‌ای) داشتیم و این همه خطا کرده‌ایم. کسانی که بسکتبال می‌دانند متوجه حرف و منظور من می‌شوند.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پتروشیمی برابر دانشگاه آزاد با نتیجه 70 بر 66 مغلوب شد و حالا باید برای رسیدن به فینال در دو دیدار بعدی برنده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.