وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

هوای بهاری در زمستان

پارسال ، در چنین روزهایی بود که به روستا رفته  و شاهد بارش برف و سفید پوش شدن روستا  بودم و خاطرتان هست که زیبائیهای آنروزهای برفی را در قالب چند عکس در مقابل دیدگان شما قرار داده بودم

اما

هنوز تا امروز خداوند رحمان نزولات آسمانی خود را از ما و زمین دریغ کرده است و آنچنان که در علوم پیش بینی هواشناسی آمده ، بزودی نیز سفید شدن زمین را نخواهیم دید و اینروزها در کوی و برزن ،هوا انچنان روبه گرمی رفته که بوی بهار و شب عید احساس می شود .

نمی خواهم نتیجه گیری کنم چرا که مطمئنا " خیلی زوده که آب و هوای این دوماهه مانده از زمستان را پیش بینی کرد چون که   رحمت ، حکمت و قدرت خدا فراتر از علم و تجربه زمینی ماست .

 من نیز چون شما امیدوارم که در ایام مانده ، فصلی پر برکت را شاهد باشیم آنچنان که تابستان سال آینده ، سال نکویی برای کشاوزران و روستائیان محترم باشد .

ولی نکته ای که باید به آن اشاره کنم اینست که در صورتی که این روند ادامه پیدا کرد علت و چاره چیست ؟ انچه مسلمه اینه  که اهالی و مردم روستایی آنقدر با صفا ، ساده و پاک و شکرگزارند که باورش سخته که خداوندرحمان و رحیم ، قهرش آمده باشد .به نظر می آید این یک امتحان الهی باشد حال دلیلش هر منطق علمی باشد ، امتحانی برای بندگانش برای شکرگزاری نعمت هایش ، صرفه جویی ، رعایت حق الناس در شرایط بحرانی و... و صد البته امتحانی برای مسئولان خرد و کلان جهت تصمیم گیری صحیح و تدبیری عاقلانه و پیش بینی شرایط با توکل برخدا  .

نویسنده : محمد جعفری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.