وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

فریب نخورید...

مشاهده شده که جدیدا

 

دشمنای ایران و اسلام دارن با استفاده از هر ابزار و وسیله ای

 

اسلام ستیزی می کنن و شیطان پرستی رو رواج میدن...

 

نکته جالب اینجاس که سربازای این دشمنا رو

 

بروبکس ایرانی خیلی دوس دارن

 

نمونه این سرباز ها سلنا گومز و جاستین بیبر و شاهین نجفی هستش،

 

نیاین روشنفکر بازی دربیارین

و بگین تو از شاهین نجفی هیچی نمی دونی و املی و این حرفا

 

لازم به ذکره که من آهنگ های شاهین رو

 

از " حسن من " بگیر  تا "سلام " همه رو حفظ هستم

 

بعلاوه تفسیر اون آهنگ ها

 

دوستای عزیز برادر خواهر های هم وطن من خودم

 

داشتم از مسیر منحرف میشدم که البته به لطف خدا برگشتم

 

و حالا که برگشتم تا آخرین نفرتون رو ازین دام خطرناک

 

دشمنای ایران نجات ندم بیخیال نمی شم............

 

میدونم که خدا هم تو این میدان کمکم میکنه

 

و دوستای عزیزمم مث همیشه آماده نبرد با دشمنام هستن....

 

واسه همین هم این موضوع جدید رو به فهرست موضوعی خودم اضافه کردم

 

تادشمنای کشورم و دینم رو بکوبم

 

به امید پیروزی ایران علیه دشمنان (محمد جواد نوری)

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.